Retourneren

Ruilen en retourneren van producten

Retourprocedure Joyfulpoint

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.

U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@skymug.nl

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is."

Uitzonderingen retourrecht

Gepersonaliseerde artikelen zoals bijvoorbeeld gepersonaliseerde mokken kunnen niet retour worden gestuurd omdat deze speciaal voor u worden gemaakt. Hierop geldt volgens de Wet Kopen op Afstand geen retourrecht. Informatie over de wet Kopen op Afstand vindt u op de website van Consuwijzer. Ook kunnen we niet aansprakelijk worden gesteld als u de verkeerde kleur heeft besteld of een fout heeft gemaakt bij het ontwerpen, bijvoorbeeld een typefout, een verkeerd geselecteerde optie of wanneer u iets bent vergeten bij te schrijven. Zodra we uw design hebben afgedrukt, zijn wijzigingen of afbestelling niet meer mogelijk.

Ruilen

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@skymug.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.”  Helaas kunnen gepersonaliseerde artikelen niet geruild worden of retour gestuurd.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat, hetzij tijdens het transport of dat er iets anders gebeurt is waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wij verzoeken u een melding te maken tot 7 dagen na ontvangst en indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Vermeld het bestelnummer zodat we u zo snel mogelijk kunnen helpen. Neem vriendelijk contact op via info@skymug.nl