Veelgestelde vragen

Is Skymug een Nederlands bedrijf?

Skymug staat officieel ingeschreven bij de KVK en is een Nederlands bedrijf.

 

Naar welke landen worden uw producten verzonden?

Wij verzenden onze producten naar alle landen in Europa

 

Hoelang is de levertijd?

Wij zorgen ervoor dat jouw bestelde producten binnen 1 à 3 dagen gedrukt wordt en handelen het dan over aan de pakketdienst. Wij hebben geen invloed op de levertijden van de pakketdiensten, maar onze indicatie is dat jouw persoonlijke mok binnen 1 à 2 werkdagen wordt afgeleverd.

 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Indien je jouw bestelling wil wijzigen verzoeken we je dringend een e-mail te sturen naar info@skymug.nl Onze bestellingen worden om de 2 uur verwerkt en staan dan definitief vast. Neem contact op met onze klantenservice voor verdere mogelijkheden.

 

Help! Mijn product is kapot of beschadigd binnen gekomen

Wat vervelend dat je mok niet compleet is aangekomen. Wij verzoeken je vriendelijk een melding te maken tot 7 dagen na ontvangst en indien het gebrek binnen onze garantie valt, zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Vermeld het bestelnummer zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen. Je kunt ons bereiken via het contactformulier of via info@skymug.nl

 

 

Overige vragen

Voor overige vragen verzoeken we je vriendelijk contact met ons op te nemen via info@skymug.nl

Je kunt ook altijd live je vraag insturen via onze chatfunctie rechtsonder aan de website. Onze medewerkers helpen je graag!